אני עוסק מורשה משנת 2010 ולאבא שלי שהייתה לו פעם חברה בע"מ יש נכס שהוא לא שילם את הארנונה כבר כמה שנים. יום אחד מגיע אלי מכתב שרשום בו שאני חייב לשלם את החוב לעירייה לפני שינקטו באמצעים של הוצאה לפועל, משום מה לא כל כך התייחסתי לזה ולפני כחודש עיקלו לי את החשבון בנק, כמובן שלקחתי עורך דין כדי להוציא אותי מהעיקול אבל אני עדיין מקבל את המכתבים מהעורך דין של העירייה שבו רשום שאני חלק מהנכס וחייב לשלם את החוב. השאלה שלי היא מה ניתן לעשות כדי להוציא את עצמי מהמכתבים האלו והאם יש לי עילה לתבוע בחזרה את העורך דין ו/או את העירייה?
עדי שלום,
ככל שהנכס הוחזק על ידי החברה של אבא ולך אין קשר אליה .(העברה מניות, ירושה וכו') ברור שהעיריה אינה יכולה לפנות אליך ועיקולים עלולים לעלות כדי לשון הרע
הייתי מציע לפנות לעירייה ואז לבית המשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ההגדרה של מרפסת גג בצו הארנונה של עירית באר שבע היא: חלק ממישור הגג המרוצף ומוקף במעקה. השאלה מה מצב הגג שלך- מניחה שהיום יש לו מעקה אבל הוא לא מרוצף או אין לו דק. ברגע שיהיה דק התעריף יהיה שליש מהת...
המשך תשובה