שלום רב, יש לי עסק בגלריה שמשמ כמשרד לפי צו של רשות מקומית בה אני גרה זה יוצא 50 ש"ח עבור מטר מרובע. שאלתי היא כזאת. האם התשלום של 50 ש"ח מתייחסים למטר מרובע לשנה או לחודש . ז"א אם קיבלתי 50*40 מטר =2000 ש"ח זהו חשבון תקופתי או שנתי. תודה מראש
אבי שלום
תשומת ליבך לצו הארנונה, שם מצויין כי החיוב הינו לשנה
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית שאלתך הינה בתחום מאוד רחב שאינו דווקא מתייחס לארנונה. פקודת העיריות שקיימת מאז השלטון העותמני חלה כל עוד לא שונה החוק ומדינת ישראל טורחת לאשר עדכונים ותיקונים לפקודת העיריות אך לא לחוקק חוק חד...
המשך תשובה