העירייה גובה היטל שמירה , האם במקרה של פריצה לבית ניתן לתבוע את העירייה ברשלנות ? ומהם סיכויי התביעה?
מטרת אגרת השמירה היא לממן את השיטור העירוני במרחב הציבורי. להערכתי יהיה קשה לכרוך בין התרשלות במקרה ספציפי (אם בכלל) לטענה ייצוגית הנוגעת לאוכלוסייה רחבה. למעלה מן הנדרש אני לא רואה בסיס לתביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הצו שנשלח למשרד הפנים רלוונטי רק אם ביקשו העלאה חריגה מעבר להתייקרות שבחוק או שביצעו הטלה לראשונה. בעיקרון שינוי מגבלות הנחות לא אמור לקבל אישור משרד הפנים ביחוד שכתוב בתקנות שהכל כפוף לאישור עיריה ...
המשך תשובה