שלום רב. שמי רוני, ואני צריך יעוץ קטן, היום בתאריך 18/2/2013 קיבלתי להפתעתי ולתדהמתי מכתב מעיריית תל אביב על חוב קטן של חשבון מים משנת 2002 , בדירה שכורה שבה התגוררתי לפני 11 שנה, למיטב זכרוני וכפי שאני נוהג בכל דירה שעזבתי, אני נוהג לבצע גמר חשבון ,ופתאום צץ לו חוב, כמובן שהיום אחרי 11 שנה לא שמרתי ניירות מהתקופה, וכמובן שבכל השנים שחלפו מעולם לא קיבלתי שום הודעה על חוב בכל דרך שהיא. שאלתי אם זה חוקי להמציא לי חוב ישן כל כך? ומה עושים במצב כזה? החוב אמנם קטן ע"ס 93 ש"ח אבל זהו עניין עקרוני. אודה לך מאוד על עצתך דדון רוני.
רוני שלום
הנך זכאי להעלות הטענה כי החוב התיישן ואין לך כעת אפשרות לאתר מסמכים שיעידו על תשלום החוב
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון הנטל לשלם ארנונה הוא על המחזיק בפועל כלומר השוכר אבל אם מי שהשכיר את הנכס לא הודיע על כך לעיריה ולא נתן את שם השוכר אז הוא האדם שעליו חלה החבות בארנונה כי לו יש את מיטב השליטה והזיקה לנכס (לפ...
המשך תשובה