שלום, בשנת 2004 שולם היטל ביוב על סך 150 אלף שקלים. כעת 16 שנה אחרי המועצה דורשת בעקבות הרחבת הישוב 20 אלף שקלים נוספים עבור חיבור למכון טיהור לראשונה,לטענתם עד היום היינו מחוברים לבריכות אגירה מקומיות. האם אפשרי?
עקרונית כן, אולם יש לבדוק על אילו רכיבים שולם ההיטל ב- 2004 והאם כלל את רכיב מכון טיהור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לטעון כנגד חיוב שגוי בגלל סיווג לא נכון רק לגבי אותה שנה ואין החזר לאחור את ההשגה ניתן להגיש 90 יום מתחילת כל שנה...
המשך תשובה