אני משלם מסי ארנונה בהוראת קבע עשרות שנים. העירייה שלחה לי חוב כ-1500 ש.ח שנמצא רדום 6 וחצי שנים על אותה דירה כאשר אני והעירייה לא ידענו על חוב כזה בעוד שיש לי הוראת קבע.במהלך השנים לעולם לא נדרשתי לחוב זה.האם חייב לשלמו? כמו כן אינני יכול להעביר את דירתי בטבו עקב בעלים קודמים שהשאיר חוב כ-20000 שח לפני כ-20 שנה ויותר ולא מוצאים את הדייר הזה .עורך דין מטעם העירייה בנוכחותי אמר שהעירייה אינה תובעת את הסכום הזה ממני אבל בגלל חוב על הדירה מהבעלים הקודמים לא תהיה העברה בטבו עד אשר ישולם הסכום אודה לתשובתך. בברכה
ציון שלום
ראשית ,שאלתך מצריכה עובדות נוספות על מנת לתת
תשובה.
שנית, לעניין חוב ישן של בעל נכס קודם אינך צריך לשלמו
הייתי ממליץ לשקול קבלת יעוץ משפטי לשאלותייך.
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טרם פירוק הפרגולה מציעה שתבדקו האם היא בכלל מחויבת בארנונה. יש רשויות שאינן מחייבות פרגולות המקורות בסנטף ויש כאלו שכן. אם היא מחויבת ותפרקו אותה- יש להודיע לעירייה על פירוק הפרגולה כדי שיגיעו לבדוק ...
המשך תשובה