שלום.אנחנו עוזבים את הדירה שהשכרנו חודשיים לפני תום תקופת החוזה.האם אנו מחוייבים גם בתשלומי ארנונה עבור החודשיים האחרונים בהם כבר לא נתגורר בדירה?
סופיה שלום
המחזיק הוא החייב בארנונה
לפיכך עליכם להודיע לרשות המקומית כי בתאריך מסויים כבר לא תגורו בדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית הנחה מטעמי גובה הכנסה תלויה בהגדרות של כל רשות ורשות . בירושלים באופן ספציפי קבעו שדירה מעל 160 מ"ר אינה זכאית להנחה. יחד עם זאת באם לכל אחד מהשותפים יהיה הסכם שכירות נפרד על חלקו היחסי ייתכן ...
המשך תשובה