בבעלותי מחסן שהושבת לבקשתי ע"י עירית חיפה. נאמר לי שהחוק מאשר השבתה ל- 3 שנים בלבד. שאלתי היא מה עושים לאחר 3 שנים? מאחר ומצב הנכס לא השתפר והסיבות להשבתה לא השתנו, המצב אף הורע! מה עושים במקרה זה?
עפרה שלום
ניתן לבקש פטור בשל נמכס לא ראוי לשימוש, כאשר בפטור זה אין מגבלת תקופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון אחד מהשנים - השוכר או המשכיר חייבים להודיע לעיריה וכל עוד לא הודיעו אחרת, החוב ממשיך להיות רשום על המחזיק האחרון. יחד עם זאת בדרך כלל העירייה רושמת שוכר לפי תקופת ההסכם שלו, כך שא לא יצאת מהנ...
המשך תשובה