דייר עזב דירה מושכרת מבלי לשלם את הארנונה על כל תקופת השכירות כ-5 חודשים. חוזה ההשכרה על שמו הועבר למחלקת ארנונה בעיריה. למרות זאת טוענת העיריה כי חובת התשלום חלה על המשכירה משום שהוא היה בדירה פחות משנה, למרות שהחוזה נערך לשנה. המשכירה היא קשישה חולת סרטן החיה על קצבת זקנה והשלמת הכנסה מביטוח לאומי אשר בעצמה גרה בדירה שכורה. האם העיריה צודקת ואם כן מה אפשרלעשות על מנת להקל על המשכירה?
זיוית שלום,
בעיני הפרשנות הנכונה היא אורך תקופת החוזה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון המועד לתשלום הינו בתחילת שנה והעיריה מאפשרת תשלומים דו חודשיים אם התבקשתם לאשר לעיירה משלוח חשבונות במייל כאשר חתמתם על הוראת קבע אז העיריה מפרה את ההתחייבות כלפיכם. האם את החיוב השנתי קיבל...
המשך תשובה