דייר עזב דירה מושכרת מבלי לשלם את הארנונה על כל תקופת השכירות כ-5 חודשים. חוזה ההשכרה על שמו הועבר למחלקת ארנונה בעיריה. למרות זאת טוענת העיריה כי חובת התשלום חלה על המשכירה משום שהוא היה בדירה פחות משנה, למרות שהחוזה נערך לשנה. המשכירה היא קשישה חולת סרטן החיה על קצבת זקנה והשלמת הכנסה מביטוח לאומי אשר בעצמה גרה בדירה שכורה. האם העיריה צודקת ואם כן מה אפשרלעשות על מנת להקל על המשכירה?
זיוית שלום,
בעיני הפרשנות הנכונה היא אורך תקופת החוזה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון צריך לבדוק האם שולם בעבר עבור אותו נושא- למשל סלילת כבש או תיעול והאם נוספו שטחים לדירה מאז ששולמו. לכל רשות יש את חוקי העזר שלה לגבי ההיטלים וחשוב גם לבחון משפטית את נוסח חוק העזר. תקיפת הו...
המשך תשובה