רכשתי דירה מקרוב משפחה מלפני כ 7 שנים אבל לא העברתי הארנונה על שמי. כי הקרוב זקן והוא זכאי בהנחה. הוא מת לפני כמה ימים. ותאריך עסקת הרכישת מ 2007. האם יהיה לי חוב אם הלכתי באופן אישי להעביר? תודה
שלום
במידה ולא העברת במועד קבלת החזקה בנכס את הארנונה על שמך, הרי שאינך רשום כמחזיק לצורכי ארנונה.
מעבר לכך חסרים נתונים עובדתיים בעניינך.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה היא מס ויש חובה לשלם אותה גם אם לא מקבלים שום שירות. יחד עם זאת ביוב שייך לתאגיד המים ויש לפנות אליו בתלונה ואם הנושא לא טופל אז יש לפנות לפניות הציבור ברשות המים. אם אין תאגיד מים יש לפנות ל...
המשך תשובה