שלום, אם היה לי הנחה בארנונה כבר מספר שנים, גיליתי השנה והגשתי ונתנו לי החזר, האם ניתן לקבל על שנים בעבר? וגם על איזה שנים? האם יש חוק בעניין? תודה.
בן שלום,
לא ציינת באיזה הנחה מדובר. הנחות מסוימות תלויות במצב פיזי של הנכס והעיריות נוהגות לשלוח פקחים לנכס לבדוק אותו. בכל מקרה גם אם בעיה זו אינה קיימת תביעה מתיישנת לאחר שבע שנים, כך שזה גבול ההחזר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. זה אינו תחום התמחותי אבל אנסה לענות ב. על פניו את זכאית לקבל הנחה ובכל מקרה את זכאית לקבל את נימוקי הוועדה כיוון שקיימת ועדה מקצועית שצריכה להוכיח שדנה בנושא וקיבלה החלטה מנימוקים שתואמים את רוח ח...
המשך תשובה