אם בבית קיים מחליטים לסגור/לחסום את המרתף האם ניתן לקבל פטור מתשלום הארנונה על שטח המרתף? במידה והתשובה חיובית איזו סגירה נדרשת? (אני רוצה לסגור באמת ולא לפתוח אחרי שהפקח הולך... אבל מצד שני שתהיה לי אופציה לחזור להשמיש את המרתף בעתיד...). תודה מראש
יעקב שלום,
בדרך כלל הדבר אכן אפשרי
עם זאת יש לעיין בצו הארנונה הספציפי והדבר חורג מפורום זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה היא מס ויש חובה לשלם אותה גם אם לא מקבלים שום שירות. יחד עם זאת ביוב שייך לתאגיד המים ויש לפנות אליו בתלונה ואם הנושא לא טופל אז יש לפנות לפניות הציבור ברשות המים. אם אין תאגיד מים יש לפנות ל...
המשך תשובה