שלום, בשנת 2005 שילם קרוב משפחתי תשלום ארנונה על חריגת בניה 17 שנים רטרואקטיבית במקום 7 שנים כמוגדר בחוק. הוא בחר לשלם 17 שנים רטרואקטיבית מסיבות שאיני מעוניינת לפרט. האם יש אפשרות היום לקבל החזר על התשלום הנוסף ששולם מעבר לחובה של 7 שנים רטרואקטיבית? תודה.
שלום רב
על מנת לייעץ יש צורך בקבלת מלוא הפרטים
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן לצרכי קבלת הנחה בשל הכנסה נמוכה מבקשים בעיריות את ההכנסות בשלושת החודשים האחרונים של כל שנה קלנדרית. לכן ייתכן כי שאלתך בסוף הפניה תפתור את הבעיה ובתנאי שהכסף לא יועבר בחודשים 10-12 בכל שנה....
המשך תשובה