הגג של השקובית בו אנו גרים שטוח + מעקה (חצי מטר גובה).במעקה שמתי עמודי ברזל וברזנט מסביב וכן מעל.האם זה מחייב ארנונה?אין שימוש לשטח הגג(פרט לסוכה בחג הסוכות).הגג לא מרוצף,אבל האם זה משנה?
אליהו שלום,
לפי תיאורך נראה, כי התוספת אינה מחוייבת בתשלום ארנונה.
בכבוד רב,
בני לוריא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. יש סעיף מיוחד בפקודת העיריות- 330 נכס לא ראוי לשימוש 2. כדי להוכיח את העובדה הזו יש לצלם את המצב, להציג את דוח השמאי של חברת הביטוחואישור שמטפלים בנושא, להראות שאין שימוש במקום - אין חשבון מים או...
המשך תשובה