כל מיני גביות של העירייה על בנייה בבית פרטי . לפני כשנתיים בניתי 40 מטר נוספים במקום שיש לי אישור בנייה בו אבל לא הוגשו בקשות לערייה. רק לאחרונה הגיעו כל ה"תשלומים" שכללו 7000 שקל ארנונה על השנתיים האחרונות כ"אקסטרה". לאחר מכן נשלח גם מכתב שבו דורשים סכומים מגוחחים על היטלים : היטל כביש; היטל מדרכה; היטל תיעול; היטל ביוב; היטל צנרת. בסכום כולל של מעל 12000 שקל בנוסף לסכום הקודם. ידוע לי שכבר שולמו כל ההיטלים האלו בעבר ע"י בעלי הבית והשכנים, שנים לפני שבכלל בניתי . ומאז לא שופץ דבר ברחוב. האם העירייה יכולה לבקש כסף תמורת דברים אלו שאין בינהם קשר לבנייה החדשה. ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. קודם כל המקסימום שאפשר לתבוע החזר הוא 7 שנים וגם העירייה הייהת יכולה לתבוע 7 שנים אלאחור. 2. אבל נשאלת השאלה למה היה חיוב ביתר והאם יכולתם לגלות את זה בעצמכם או שיש אשם תורם לעירייה. כי אם יכולתם...
המשך תשובה