שלום שילמתי היטל השבחה על נכס מיורשה, הנכס לא שמיש מעל 8 שנים, לאור דרישתי לקבלת אישור לטאבו ולמנהל מהעיריה, קיבלתי דרישה לתשלום בגין חריגות בניה , מחסן + חניה מקורה. החריגות בוצעו לפני כ 40 שנה ע"י הורי ז"ל. מעולם לא קיבלנו דרישה לשתום. האם ניתן לערער על דרישה זו? בנוסף נדרשנו גם לשלם היטל שט"צ עבור פיתוח פארק בשכונה הסמוכה לשכונה בה קיים הנכס שלי אך עדיין מדובר בשכונה אחרת - ציינו לי בדרישה כי הדרישה בהתאם לחוק עזר עירוני שהתקבל ב 1.18 אני יכולה להגיש ערר? תודה
דרך התקיפה היא עתירה מנהלית ולא ערר. יש מחלוקת באשר לזכות הרשות לגבות והאם לא חלה התיישנות. לגבי השצ"פ צריך לראות שמתקיימים התנאים לחיוב בחוק העזר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לכל רשות מקומית יש הוראות כיצד להתייחס לנכס שטוענים לגביו שלא ראוי לשימוש. 2. בעיקרון צריך לדווח לרשות שהנכס בשיפוץ שלא מאפשר שימוש ואז שולחים פקח לבדיקה. 3. אין זיכוי לאחור לפני שהודעת 4. מוצע ...
המשך תשובה