אמרו לי שמשהו הגיש בג"ץ כנגד התיקון של סעיף 330 בפקודת העיריות. האם ידוע לך על כך ? האם ניתן לבטל חיובים על פי תיקון זה בטענה שהוא פוגע בי אישית בזכות הקניין והעיסוק גם בביהמ"ש המחוזי, או בערר או ערעור על חיובי ארנונה ?
לא ידוע לי על בג"צ כזה, בכל מקרה ככל ותבוטל/תופחת הקביעה כי יש לשלם בעבור נכס לא ראוי לשימוש בתום תקופת הפטור, זו תצטרך להיות בחקיקה שבד"כ היא צופה פני עתיד (ממועד פרסומה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית חשוב לדעת שאין קשר בין השטח הרשום בטאבו לבין השטח המחוייב בארנונה. בצו הארנונה של עיריתתל אביב ניתן להתייחס לגג כגג ואז מחייבים רק שטח בהיקף של30% משטח הנכס עצמו ולחילופין יש מקרים בהם הגג מןגד...
המשך תשובה