אמרו לי שמשהו הגיש בג"ץ כנגד התיקון של סעיף 330 בפקודת העיריות. האם ידוע לך על כך ? האם ניתן לבטל חיובים על פי תיקון זה בטענה שהוא פוגע בי אישית בזכות הקניין והעיסוק גם בביהמ"ש המחוזי, או בערר או ערעור על חיובי ארנונה ?
לא ידוע לי על בג"צ כזה, בכל מקרה ככל ותבוטל/תופחת הקביעה כי יש לשלם בעבור נכס לא ראוי לשימוש בתום תקופת הפטור, זו תצטרך להיות בחקיקה שבד"כ היא צופה פני עתיד (ממועד פרסומה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון לתאגיד יש בעיה לממש את דרישת החוב וייתכן והדבר בוצע רק לידיעה. קיימת התיישנות לאחר 7 שנים אם לא נעשה שבר . אם זו הודעת דרישה בלבד ללא איום בעיקול או פעולה משפטית אז אינכם נדרשים להגיב. אם מ...
המשך תשובה