לא מצאתי פורום מנהלי לכן אני שואל כאן. עירייה אינה מאשרת היתר בניה במגרש פרטי למרות ששאר המגרשים בנויים וזאת מהסיבה כי חברת חשמל שינתה את הוראתה לעירייה בדבר מרחק חדש של 20 מטר לעומת ההוראה הקודמת 17 מטר מקווי הבניין לקו החשמל. 1. האם אני יכול לתבוע פיצויים כגון ירידת ערך מאחר ואיני לכול לבנות בנכס שלי? 2. ח"ח תטמין בתוך כשנתיים את הקו המדובר, ביקשתי היתר בינתיים לבנות ולאחר ההטמנה היתר איכלוס ונעניתי בשלילה, האם תשובת העירייה בסמכות?
עמי שלום
הפורום אינו דן בנושא
אי לכך אני ממליץ שתשקול קהלת יעוץ משפטי
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל פעם אחת הנחה על נכס ריק לחצי שנה. כרגע לא מגיעה לכם שום הנחה על הנכס אלא אם הוא יהיה לא ראוי לשימוש- ללא חלונות/מנותק מחשמל ומים/תקרה הרוסה או כל דבר שאינו מאפשר שימוש בנכס אפילו לא...
המשך תשובה