בבעלותי דירה המושכרת לדיירים משתנים מדי שנה. בשנה האחרונה גרה אצלי דיירת שלא שילמה את הארנונה בחצי שנה האחרונה שלה בדירה, למרות שהחלפנו את שם המשתמש בדירה על שמה כשנכנסה לשם. בירור קצר העלה שהשם שוב שונה לשמי - לא ידוע או ברור לי איך זה קרה. עכשיו יש לי חוב שצבר ריביות על חצי שנה... מה לעשות?
יש לבחון מהותית מי החזיק בנכס בתקופת המחלוקת. ככל והדיירת היא זו שגרה שם בפועל, צריך להגיש השגה לעירייה ולטעון 'איני מחזיק'. לעניין הריבית, זו צריכה לחול רק מהמועד בו העירייה פנתה אליך בדרישה לתשלום חוב ולא מראשית תקופת החוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה וכל אחד מבעלי החניות המקורות מחזיק בחניה פרטית אז רק הם צריכים לשאת בתשלום הארנונה. ככל שהחניות התת קרקעיות נרשמו כשטח משותף מוצע לפנות לעיריה ולתקן את הרישום אחרת כל אחר יוכל לחנות במקום....
המשך תשובה