עזבתי דירה חודש וחצי לפני סיום חוזה שילמתי שכירות מלאה עד תום החוזה המפתחות בידי בעל הנכס , האם הוא יכול לאלץ אותי לשלם ארנונה וועד בית בזמן שהמפתחות אצלו ואיני מתגוררת בנכס ?
לפי דיני הארנונה כאשר מתחלף שוכר בנכס חלה החובה על הצדדים להודיע לעירייה על שינויי החזקה. מבחינתך כשוכרת יש אינטרס מובהק להודיע לעירייה מיד עם תום השכירות, לכן את צריכה צריכה לפנות מיידית לעירייה, לפרט את נסיבות המקרה ולצרף מסמכים שיעידו על טענתך. ככל והרשות תסרב קיימת לך האפשרות לתבוע שיפוי מהבעלים של הכספים ששולמו על ידך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. לא הבנתי האם בעבר שול היטל/דמי השתתפות כל הם בגין סלילת כביש ב. אם שולם בעבר אז לא ניתן לדרוש כיום אבל אם לא שולם כלום ונסלל בעבר אז לא משנה שכיום היה רק ציפוי אספלט ג. בד"כ בגין קרקע חקלאית לא ד...
המשך תשובה