שלום רב, אני גר בעיר נשר ונוהג לשלם מראש את הארנונה מדי ראשית שנה. כך גם עשיתי בראשית 2019. לפני שלושה חודשים לערך קיבלתי הודעת חיוב בסך 222 ש״ח בגין הפרשי ארנונה 2019 (בניכוי 66 ש״ח הנחה שאני זכאי לה; סה"כ חיוב בסך 156 ש״ח). התשלום נגבה ישירות מהבנק שלי. האם זה חוקי?
אכן זה חוקי, תשלום מראש אינו מאיין העלאות ארנונה שניתנו לרשות כדין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אכן אין מגבלת זמן לדיונים בועדת ערר ואני נתקלית בזה לא פעם בקשר עם לקוחות שלי. כל שניתן זה לתזכר ת מזכירת הועדה 2. לגבי שנת 2024 או 2025, אם נקבע הסדר דיוני שכל החלטה של ועדת ערר תשליך גם על שנים...
המשך תשובה