מה נחוץ שגם ברעננה העירייה תבקש הפחתה בתעריף הארנונה לשטחים משותפים? אנחנו גרים בדירה של 90 מ"ר ומשלמים על 190 מ"ר למה בכלל שהעירייה תרצה להגיש בקשה כזו? האם יש דרך להגיש תביעה כלשהי שיש לה בסיס, זה פשוט סכומים אסטרונומיים?
חיוב שטחים משותפים חייב להיגזר מצו הארנונה. מועצה רשאית לבקש אישור לתיקון הגדרות הצו ותעריפיו.
ככל וקיימת טענה לאי-חוקיות הצו ניתן לפנות לערכאות משפטיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. עליך להגיש השגה בתחילת שנת 2026 על גודל הנכס. אבל לדעתי פשוט תבקש קודם את המדידה של העירייה ותראה מה שגוי אצלם ואולי כלולה שם גם המרפסת שבכלל אין לך והכל שגיאה אחת גדולה. 2. אם השגיאה נמצאת אצל הע...
המשך תשובה