מה נחוץ שגם ברעננה העירייה תבקש הפחתה בתעריף הארנונה לשטחים משותפים? אנחנו גרים בדירה של 90 מ"ר ומשלמים על 190 מ"ר למה בכלל שהעירייה תרצה להגיש בקשה כזו? האם יש דרך להגיש תביעה כלשהי שיש לה בסיס, זה פשוט סכומים אסטרונומיים?
חיוב שטחים משותפים חייב להיגזר מצו הארנונה. מועצה רשאית לבקש אישור לתיקון הגדרות הצו ותעריפיו.
ככל וקיימת טענה לאי-חוקיות הצו ניתן לפנות לערכאות משפטיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. צריך לבדוק האם חוזה השכירות הופקד בעיריה והאם הדייר הנוסף רשום כמחזיק בכל הנכס או בחלק שלו . 2. ההנחה היא על השטח שרשום על שם הזכאי להנחה. 3. אם ההנחה היא עבור כל שטח הדירה כי הדירה רשומה על עלי...
המשך תשובה