שלום רב, העירייה מחזירה ארנונה ששולמה ביתר עקב הנחת אזרח ותיק שנדרשה באיחור רק לתקופה של 24 חודש אחורה. האם יש אפשרות לדרוש את ההחזר על מלוא התקופה (במקרה שלי 5 שנים) או אפילו להגיש תביעה ייצוגית בעניין?
על מנת לערער על החלטת העירייה ניתן לפנות בכתב אל הממונה על המחוז במשרד הפנים ולצרף את תשובת העירייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לגבי סמכות העיריה לבצע חיוב רטרואקטיבי יש נסיבות שמותר לעיריה לחיוב רטרואקטיבי- כמו למשל בניה ללא היתר שלא הייתה לעירייה לדעת על תוספת הבניה, אי מתן גישה למדידת נכס. אם העיריה לא מדדה במשך שנים וכ...
המשך תשובה