ברשותי דירה מושכרת כחצי שנה, לאחרונה התברר לי שאם השוכרים עוזבים את הדירה לפני תום 12 חודשים ,חוב הארנונה חל עלי בתור הבעלים ולא עליו למרות שדאגתי להעביר התשלומים על שם השוכרים.האם הדבר נכון?
סיגל שלום
החיוב בארנונה חל על המחזיק בפועל בנכס.
במידה ושוכרים עוזבים את הנכס לפני תו תקופת השכירות אז העיריה, ברגע שנודע לה על כך, רשאית לראות בך כ"מחזיק" בנכס ולחייבך בתשלומי הארנונה.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוק רשויות מקומיות (ערר על קביעת ארנונה כללית) תשל"ו 1976 קטבע כי ניתן להשיג על סיווג או שטח מחוייב 90 יום לאחר שנשלחה השומה החדשה- או בתחילת שנה או לאחר ששונתה שומה באמצע שנה. לכן עליך לפנות התחילת ...
המשך תשובה