ברשותי דירה מושכרת כחצי שנה, לאחרונה התברר לי שאם השוכרים עוזבים את הדירה לפני תום 12 חודשים ,חוב הארנונה חל עלי בתור הבעלים ולא עליו למרות שדאגתי להעביר התשלומים על שם השוכרים.האם הדבר נכון?
סיגל שלום
החיוב בארנונה חל על המחזיק בפועל בנכס.
במידה ושוכרים עוזבים את הנכס לפני תו תקופת השכירות אז העיריה, ברגע שנודע לה על כך, רשאית לראות בך כ"מחזיק" בנכס ולחייבך בתשלומי הארנונה.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. תתעקשי שלפחות הסכם הפשרה יחול מעכשיו הלאה ולא תצטרכי להמשיך ולהוכיח. ב. אל תסכימי לחתום על הסכם שהוא סודי ואם זה התנאי אז לא תוכלי לעזור ליתר השכנים. ג. קצת בעייתי בעיינ שלך יתנו סיווג נמוך ולאח...
המשך תשובה