שלום רב, יש לי עסק שנפגע כתוצאה ממשבר הקורונה. האם יש הקלה כלשהי או שמא ניתן להגיש בקשה להקלה בנוגע לתשלום ארנונה לעסקים, והאם יש לשלם ארנונה על חנות כשהיא סגורה? תודה.
לאחרונה הממשלה אישרה תכנית למתן הנחות בתשלום הארנונה לעסקים לתקופה שמחודש יוני 2020 ועד יוני 2021. לפי המתווה תוענק הנחה בשיעור של 95% מעלות חיובי הארנונה לעסקים שמחזורם עד ל- 200 מיליון שקל ואשר מחזור העסקות שלהם נפגע כתוצאה ממשבר הקורונה בשיעור של יותר מ- 60%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן בניין שנוספה לו תוספת אז בנייתו לא הסתיימה בשנת 1990 אבל השאלה האם לכל הבנין נוספה תוספת או שופץ כל הבנין או שרק נוסף חדר ולא היה שום שינוי בשאר הבנין. אם לא היה שום שינוי מומלץ להגיש השגה בעילה ...
המשך תשובה