שלום יש לי שאלה לגבי תשלום ארנונה שחל בשבת האם זה נדחה ליום ראשון והאם זה נחשב איחור כמו כן בעירייה תשלום שיוצא ביום שישי מחויב ביום חמישי ותשלום שיוצא ביום שבת מחויב גם ביום חמישי. האם זה חוקי? תודה רבה
מועד החיוב יחול ביום חול האחרון לכל חודש בו חל החיוב שאינו שבת או חג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה תלויית ההגדרות בצו הארנונה הספציפית של אותה רשות מקומית. וגם של התנהלות הרשות עד היום כיוון ששינוי שיטה צריך להיות מגובה באישורים מתאימים. בנוסף השאלה אם האם אותה אדנית מקרה קרקע או שטח בנו...
המשך תשובה