היי, לפני 10 שנים הגשתי השגה שהתקבלה, עכשיו מדדו שוב ושוב לא היה לפי הצו והגשתי שוב את אותה ההשגה ונדחתה, הצו לא השתנה. אציין כי מנהל הארנונה התחלף מאז. מה ניתן לעשות והאם ניתן להשתמש במה שהיה בעבר? תודה
כעיקרון כן, יש להגיש ערר על תשובת מנהל הארנונה ובהחלט ש מקום לצרף תשובה נוגדת קודמת המעידה לכאורה על שינוי מדיניות שלא כדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה שלי מותנית במה שהיה רשום בהסכם שחתמתם למול המינהל ומה נרשם בהוראות המכרז. לפעמים החיבו הוא רק על שטח המגרש ולא על הבניה והרשות המקומית מחייבת בעת בקשה להיתר בניה רק עבור המבנה שעבורו הוגש היתר...
המשך תשובה