אנחנו בניין משותף עם שישה דיירים מחר אנחנו עושים שיפוץ כללי של מעטפת הבניין כולל שיפוץ ואיטום לגג המשותף. שמענו שיש אפשרות להקלות בארנונה לתקופה זו. אבקש תשובתך המהירה. תודה
מיקי שלום
הפטור אני בדרך כלל ניתן,תלוי ברשות ,במקרים קיצוניים שלא
עושים ולא ניתן בפועל לעשות שימוש בנכס.
בכל מקרה אני מציע לפנות ולקבל יעוץ משפטי
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לכל רשות מקומית יש הוראות כיצד להתייחס לנכס שטוענים לגביו שלא ראוי לשימוש. 2. בעיקרון צריך לדווח לרשות שהנכס בשיפוץ שלא מאפשר שימוש ואז שולחים פקח לבדיקה. 3. אין זיכוי לאחור לפני שהודעת 4. מוצע ...
המשך תשובה