שלום רב בחודש הקרוב אני מיועד להיכנס לדירה חדשה במזכרת בתיה . הבניין נימצא בשכונה שנימצאת עכשיו בתהליך בנייה מואץ רציתי לדעת בבקשה האם ניתן לשלם ארנונה מופחתחת היות ואין מדרכות יש המון רעש הבניין שלנו הוא בין הראשונים ככה שב3 שנים הקרובות כל האיזור של הבית שלי ייראה כמו אתר בנייה אחד גדול . אפילו תאורת רחוב המועצה לא מוכנה להתקין ברחוב שלי , מסיבה שהמשאיות יכולות לפגוע בגופי התאורה . השאלה שלי היא כזאת האם בלי קשר למבחן הכנסה של בני זוג ( כי באמת אין קשר כאן לזה !!! ) האם ניתן לשלם ארנונה מופחתת היות ואנחנו לא נקבל את השירותים שהמועצה אמורה לתת לנו ???
עומר שלום
בפסיקת בתי המשפט נפסק כי הארנונה הינה מס ועל כן אין תלות בין השירותים
שמקבל בעל הנכס לבין חיוב הארנונה
אי לכך חובת תשלום הארנונה שרירה וקיימת
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טרם פירוק הפרגולה מציעה שתבדקו האם היא בכלל מחויבת בארנונה. יש רשויות שאינן מחייבות פרגולות המקורות בסנטף ויש כאלו שכן. אם היא מחויבת ותפרקו אותה- יש להודיע לעירייה על פירוק הפרגולה כדי שיגיעו לבדוק ...
המשך תשובה