שלום רב בבנייניו הותקנה מעלית בעלות 6 דיירים מתוך 12. כיוון ששלושת הדיירים בקומה ראשונה לא השתתפו, הוחלט על אי עצירה בקומה זו. מה דין השתתפות הדיירים באחזקת הבניין. אנו, הוועד ,טוען שעל כולם להשתתף, אך הם בשלהם ממענים. אודה על פטירת סוגיה זו. בברכה לי
שלום רב
טרם קיבלתי מענה לשאלה ״ על מי מוטלת אחזקת המעלית בבניין שבו רק 6 דיירים מבין 12 שלמו להתקנתה״.
אודה מאד על תשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה ברכוש המשותף דרושה הסכמת כל הדיירים • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת הפרטים והכוונה לרשותך, עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה