שכני בנה פרגולה בקומה הראשונה עד סוף הבית שלו והפרגולה מפריעה לי לתלות סדינים ומגבות גדולות מה החוק
סיגלית שלום,
מלבד ההיבטים התכנוניים העולים מכך והצורך בקבלת היתר לבניית הפרגולה, יש לבדוק האם הפרגולה נבנתה תוך שימוש בשטחים המשותפים או בשטח הפרטי של אותו שכן.
בניית הפרגולה ושימוש בשטחים המשותפים מחייבת הסכמה מצד בעלי הדירות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מה שתיארת רובו ככולו מדובר בתחזוקה ויש חובת השתתפות. אני מניח שהנציגות תוכל לבוא לקראתך בתשלומים בין היתר על ידי התניית תשלומים לספקים...
המשך תשובה