אני גרה בבית משותף והשכן בקומה בראשונה גידר את החצר של הביניין עם גדר ברזל ומנעול ומונע מדיירי הביניין להכנס לחצר ומונע הגעה לשעוני המיים, מה ניתן לעשות בנושא?
שולה שלום,
יש לפנות לאותו דייר ולדרוש ממנו לאפשר לכלל בעלי הדירות גישה לחצר המשותפת. ככל שלא ייעתר לכך יש לשקול פניה לערכאות משפטיות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. אחריות היא שלכם כי הדירה שלכם, יש לפנות במכתב התראה מידי לוועד לתיקון הנזילה. ב. בכל מצב אתם תטפלו ברטיבות ותשאו בהוצאות ככל שנדרש מוזמנים להתקשר למספר שנמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה