כדי לתקן צנרת מים חמים מדוד שמש לביתי יש לתקן צינור שעובר בבית השכן בקומה מעלי. האם הוא חייב לאפשר עבודה בביתו ואם כן על פי איזה חוק?
איציק שלום,
חוק המקרקעין והתקנון המצוי קובעים הוראות המתייחסות למצבים בהם ישנו נזק לדירה כתוצאה מדירה אחרת ו/או נזק שנגרם לרכוש משותף וחובתו של דייר לאפשר את תיקונו. יש להבין מהן העובדות בעניינכם.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
האם יש תקנון מוסכם? יש לבדוק שם את ההנחיות כמו כן לבדוק האם יש הצמדות ברכוש המשותף. אם הכל שייך לכולם הם צריכים לשלם עבור שטח דירתם אל מול השטחים האחרים...
המשך תשובה