עזבנו את הבניין לאחר החלטות לשיפורים שהתקבלו באסיפה. שילמנו את התשלומים הנדרשים. מאז שעזבנו, אף אחת מההחלטות לא מומשה, ועברה שנה מהאסיפה בה התקבלו, היתה אסיפה נוספת, עם שינויים בהחלטות. האם אנחנו זכאים להחזר התשלומים?
.jpg)
אין עקרונית החזרים לדיירים שעזבו אלא אם כן הנציגות מחזירה לכל הדיירים את התשלום ניתן אולי דרך הדיירים שמכרתם להם לבקש את ההחזר אבל אם לא עיגנתם את זה הסיכוי לכך נמוך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
האם נעשו בדיקות ע"י גורמי מקצוע? האם בטוח שמדובר בנזק מאיטום? או שיש ליקוי מצנרת משותפת שאז זו אחריות הוועד? מוזמן להתקשר להשלים פרטים ואייעץ לך כיצד לפעול 0509000145...
המשך תשובה