שלום, אני גר בבניין ישן עם שתי קומות, בקומה העליונה. הייתה סתימה במנולים בחצר שגרמה (לפי דברי האינסטלטור) לסתימה גם בצינור שיורד מהבניין. כיום רק הדירה שלי משתמשת בצינור הזה כי השכן בקומה התחבר ישירות למנול. בגלל הסתימה נפרץ הפתח הישן אצלו בדירה ונזל. מי צריך לשלם על פתיחת הסתימה בכזה מקרה? (על הסתימה במנולים ועד הבית שילם, השאלה על הסתימה בצינור הוורטיקלי שיורד מהבניין)
.jpg)
בכל תשלום של צנרת משותפת כפי שהוגדרה בכניסה לבניין צריכים כולם להשתתף גם אם דייר החליט להתנתק מאותה צנרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין סמכות לוועד הבית לחייב דייר לבצע ביטוח צד ג` ואותם דיירים לוקחים אחריות ככל שיקבע שיש נזק מהעמדות שלהם, אולם בהחלט כדאי להציע זאת בכתב לאותם דיירים שלא יהיו חשופים לתביעות...
המשך תשובה