ברצוננו 4 דיירים בבניין לעיין בקבלות בהוצאות ובהכנסות של תחזוקת הבניין. אך חברת הניהול וועד הבית אינם מתייחסים לפניותנו בנושא. ברצוננו להגיש תביעה על פי חוק האם עלינו לפנות למפקח הבתים המשותפים או לבית המשפט בנושא. מהו הזמן המשוער לטיפול בנושא?
רויטל שלום,
ראשית, יש לבחון את הוראות הסכם הניהול עליו חתמתם אל מול חברת הניהול, בטרם נקיטה בהליך משפטי זה או אחר. מוטב להיוועץ בעורך דין בטרם ביצוע פעולה מסוג זה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין חובה שכזו, אבל לדעתי יש להתייחס כמו שמתייחסים לרכישת עזרה ראשונה למי שיש לו אירוע ברכוש המשותף, לדעתי רוב רגיל יכול לקבוע אם לרכוש...
המשך תשובה