הוחלט באסיפה כללית על חידוש מראה הבניין. בוצעה עבודת גינון וכעת בעלי דירות שמשכירים אותם מתנגדים לשלם ודורשים שאגבה את התשלום מהשוכרים ישירות. כיצד עלי לפעול. תודה
צבי שלום,
חובת תשלום מיסי הועד חלה על בעלי הדירה. ככל והושגה הסכמה בין בעל הדירה לבין השוכר מטעמו אז ניתן מטעמי נוחות לפנות לשוכר. יש להבין מהן העבודות שמבקשים לבצע והאם ניתן לדרוש בגינן תשלום מהשוכרים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כמובן שעל המשרדים להשתתף בכל העלויות כמו כן יש לבדוק את תשריט הבניין והתקנון ולפעול ע"פ הוראותיו, תתקשרי ואסביר המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר...
המשך תשובה