אני גר בקומה ראשונה עם חצר ומתכונן לבנות בה. מעלי השכן מעונין אף הוא להרחיב את דירתו (לא מעל ההרחבה שלי). בין השאר הוא מתכונן לעשות שירותים נוספים. את צנרת הביוב הוא רוצה להעביר מתחת הבניה שלי כי זהו המקום היחידבו ניתן לעשות זאת. אני לא מרשה לו לעשות זאת מפחד מסתימות עתידיות. לטענתו מכח חוק בתים משותפים אני חייב לתת לו להעביר את מצינור הביוב דרך חצרי. האם הוא צודק? האם יש איזו אסמכתא משטית (חוק או פסק משפטי) לאיזה שהוא צד? אודה מאוד על תשובתכם המהירה
שלום רב,
כל בניה מחייבת היתר בניה מהרשום הרלוונטית למקום מגוריכם. הרשות היא זו המאשרת את הבניה ואישור כזה תלוי בהרבה נתונים מקדמיים כך שהויכוח בינכם מוקדם מאד וראשית תבררו אם ניתן להוציא היתרים כמבוקש.
מציע לקבל ייעוץ משפטי ספציפי למקרה.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב באספה כללית קובע אילו עבודות דרושות לתחזוקה תקינה, זכותכם כמובן להביא הצעות מחיר חלופיות לבחירת הדיירים...
המשך תשובה