אני מתגוררת בקומה שלישית מתוך שלוש והשכן מולי מבקש לבנות על הגג הוא הגיש בקשה אבל הקפיא אותה כעת הוא מבצע שיפוצים בביתו הוא עשה מביתו פתח לגג ושם מבנה שנראה כמו מחסן חלקו על השטח שלו וחלקו על השטח שלי השכנים שמתנגדים לבנייה על הגג אנחנו שלוש מתוך עשר התלוננו כבר לפני כמעט חודש לפיקוח העירוני אבל אף אחד לא בא מה עושים?
.jpg)
תחילה לשלוח מכתב התראה ולאחר מכן להגיש תביעה למפקחת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בהנחה שעניין המצלמות התקבל על ידי רוב באספה כללית, אינטרנט למצלמות זו תחזוקה שוטפת שעל בעלי הדירות לשלם, אין חובת תשלום של השוכרים כלפי הנציגות , יש חובת תשלום של השוכרים כלפי בעלי הדירות עימם הם חתמו...
המשך תשובה