אני מתגוררת בקומה שלישית מתוך שלוש והשכן מולי מבקש לבנות על הגג הוא הגיש בקשה אבל הקפיא אותה כעת הוא מבצע שיפוצים בביתו הוא עשה מביתו פתח לגג ושם מבנה שנראה כמו מחסן חלקו על השטח שלו וחלקו על השטח שלי השכנים שמתנגדים לבנייה על הגג אנחנו שלוש מתוך עשר התלוננו כבר לפני כמעט חודש לפיקוח העירוני אבל אף אחד לא בא מה עושים?
.jpg)
תחילה לשלוח מכתב התראה ולאחר מכן להגיש תביעה למפקחת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק מה רשום בתקנון . אם אין הוראות כל הדיירים צריכים לשאת בתחזוקת המעלית , אולם את יכולה לפנות בתביעה למפקחת על רישום מקרקעין שתפטור אותך אם הוועד לא פוטר אותך...
המשך תשובה