שלום, אני מיופת כוח של ילדיי (לא קטינים) ומטפלת בדירה שקבלו מסבתם. הילדים נתבעים לדין מהשכנים שמעולם לא פנו אליהם קודם והילדים לא מכירים את הסכסוך והיחסים עם התובעים . התובעים פנו אליי אבל לא הזהירו אותי לפני התביעה. האם הם היו צריכים לתבוע אותי כמיופת כוח ? או שהילדים אשמים בכל למרות שלא ידעו דבר? תודה
.jpg)
אם יש יפוי כח יכולה לפעול בשמם, לא צריכים לתבוע אותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מה שקובע זה מה רשום בתקנון, אם אין הצמדות בתקנון או הבהרה בעניין תשלום בתקנון כולם חייבים בתשלום מיסי וועד ע"פ חלקם היחסי גודל החנות או דירה...
המשך תשובה