שלום, אנחנו שוכרים דירה מזה שנים. משלמים ועד בית מדי חודש. ועד הבית טוען שאנחנו השוכרים מחוייבים לשלם פיצויים יחד עם בעלי הדירות למנקה לכשיעזוב. לי זה נראה לי הגיוני שזה יהיה מוטל על השוכר ולא על בעל הדירה. השאלה שלי על מי מוטלת חובת תשלום הפיצויים למנקה, על השוכרים או המשכירים? תודה רבה!
.jpg)
לכם אין שום מחויבות כלפי הוועד לבעל הדירה יש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חנית נכים להעברה בטאבו בחתימת כלל השכנים, יש אפשרות להניח מחסום לחניה בתנאי שאינו מפריע והוא בתוך שטח החניה...
המשך תשובה