אני גרה בבניין משותף בן 7 קומות. בשנה שעברה החלה נזילה רצינית מהגג ונגרם נזר רב לדירה שלי. הועד שלח 2 בעלי מקצוע שנתנו חוות דעת לגבי מקום הנזילה. לפי פרוטוקול זה הועד הזמין איש איטום שביצע תיקון בגג, כביכול. אך עם הגשם הראשוןבחורף זה הנזילה חזרה ובגדול. פניתי לועד, שלחתי לו תמונות. והועד מושך זמן ודורש להיכנס לדירתי בשביל לראות את מקום הנזילה. אני בסכסוך ממושך עם הועד ולא מוכנה שיכנס לדירתי. לעומת זאת, אין לי כל בעיה שבעל מקצוע מטעמו יכנס ויבדוק. הועד לא מוכן לשלוח איש איטום אם אני לא מכניסה לדירה גם את הועד. מה אומר החוק בעניין זה ?
.jpg)
זכות נתבע לראות את הנזק אולם ניתן לדרוש שבעל מקצוע מטעמם יגיע ללא הנציגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אפשר להזמין משטרה כמו כן אפשר לשלוח מכתב התראה לאותו דייר שקרוביו מחנים בשטחים אלה, יש לקבל החלטות באספה כללית לגבי האזורים האסורים לחניה ולדאוג שכולם ידעו...
המשך תשובה