מיכל שלום, בבעלותי קומת עמודים (קומה מפולשת) בבניין משותף בן 4 קומות. אינני גר בבניין ואין ברשותי דירה באחת הקומות, אך מהתקופה שבה בנו את הבניין נרכשה הקומה מהקבלן על ידי משפחתי. ברצוני לדעת, מה האפשרויות העומדות בפני בכדי לנצל בצורה מיטבית את הקומה? האם מבחינה חוקית אני רשאי לבנות דירה בקומה זו?או לעשות ככל העולה על רוחי?(כמובן הכול בהתאם לתקנות המועצה, העירייה ושאר מחוקקי החוקים).
שלום רב,
כדי לענות תשובה במקרה זה חשוב לראות את המקום
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם מעוניין לדעת את הנוהל המסודר בעניין מוזמן להתקשר אלי עקרונית כל עוד לא הוכח שיש ועד אחר אתה יכול לכהן כוועד אך רצוי לפעול ע"פ חוק...
המשך תשובה