שלום רב, ביקשתי לרשום בסימן מסחרי. הבקשה הוגשה כבר לפני 8 חודשים ועדיין אין תשובה. האם זה תקין? אפשר לזרז? למה לוקח כל כך הרבה זמן?
בוריס שלום,
באופן רגיל בקשה לרישום סימן מסחר נבחנת לאחר כ-12 חודשים לפחות ממועד הגשת הבקשה.
ניתן להגיש בקשה לזירוז הבחינה, אך בקשה כזו תתקבל רק אם מתקיים טעם מוצדק לזירוז הבקשה. אחד הטעמים המרכזיים לזירוז בחינה מתקיים בשעה שצד שלישי מפר את זכויות המבקש בסימנו.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מור, סימן מסחר רשום הוא כמובן גם מוגן כי הוא נרשם אצל רשם סימני המסחר ולכן אם מישהו ישתמש בסימן זה- בעל הסימן יוכל לדרוש ממנו להפסיק את השימוש וגם לתבוע אותו כספית בגין הימים שהסימן היה בשימוש לל...
המשך תשובה