שלום לך גברתי יש לי לקוח שהביא מותג מסוים מאיטליה , ועכשיו הוא מבקש שאני אייצר לו את אותו מותג באותה אריזה אחד לאחד , הערה: אני רק מייצר ואורז כל השיווק של המוצר הוא שלו בלבד , אני מוכר רק לו והוא משווק את זה והוא זה שמוציא חשבוניות , מה החומרה שבדבר ומה הם ההשלכות כלפי וכלפיו , מי יהיה אחראי בסופו של דבר אם זה יתגלה ? בתודה מראש
דני שלום,
על פי פקודת סימני מסחר [נוסח חדש], 1972, לא רק מי שמייבא או עוסק במכירה או הפצה, אלא גם מי שמסמן לשם מסחר, בלא רשות בעל הסימן, סימן מסחר רשום או חיקויו, על טובין שלגביהם נרשם הסימן ועל ידי כך עלול להטעות אדם אחר, דינו שלוש שנים מאסר או קנס.
בברכה,
הני רוזנצוויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריאל שלום, יש לפנות לעו"ד בהקדם ולהוציא לאותה חברה מכתב התראה. ככל והמכתב לא יענה בחיוב יש להגיש תביעה הכוללת כמובן את כל ההוכחות לכך שהסימן המסחרי שלך רשום, כמה זמן עשית בו שימוש ומנגד ממתי החברה ה...
המשך תשובה