שלום רב, יש לי חוזה מול חברת תקשורת שקובע שהם מנהלים לי את הפיירוול מרחוק ומבצעים שם עדכונים. לאחר שהעברתי אלי את הסיסמאות והתנתקתי מהשרות גיליתי שהם לא עדכנו כלום והשאירו אותי חשוף לאיומים, האם יש מקום לתביעה ייצוגית ?
לירון שלום
הנושא מתאים לתביעה ייצוגית, ותביעה דומה הוגשה על ידי משרדנו נגד פרטנר ועומדת להסתיים בהסדר.
אם מדובר בחברה אחרת נא פנה אליי לסלולרי שמופיע בעמוד שלי באתר .
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה