שלום רב, גם אני עברתי את החוייה עם גולן טלקום לגבי סיום ההטבה ללא הודעה מוקדמת וללא משלוח חשבוניות. לטענתם הם לא שולחים חשבוניות כי "הם שומרים על איכות הסביבה" . יש לי שיחות מוקלטות עם התשובות ההזויות של הנציגים. אשמח להצטרף לתביעה יצוגית.
חני שלום,
מדבריך עולה כי כבר קיימת יצוגית דומה ואת בעצם מבקשת להצטרף לקבוצה;
אם כך, עליך לאתר את פרטי ב"כ המייצג בפנקס התובענות היצוגיות וליצור עמו קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום: עו״ד מתן פריידין 053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי פנייתך בנוגע לאי קבלת קופון למרות פניה לחברה במועד הרלוונטי: ניתן לפנות לבית המשפט בו התנהל ההליך, לצרף את האסמכתאות הרלוונטיות ולבקש שהחברה הנתבעת תכבד את הקופון. בברכה, מתן ...
המשך תשובה