גיליתי שחברת הסלולר שלי גובה מכל הלקוחות עמלה חודשית של 8.9 שקל בשם "שירותי ערך מוסף" ללא הסבר ברור מה השירות. העמלה מופיעה באותיות קטנות בתחתית החשבון ורוב האנשים לא שמים לב אליה. כשפניתי לחברה לבטל את השירות הם אמרו שזה חלק מהחבילה אבל לא הסבירו מה בדיוק אני מקבל. חקרתי ומצאתי שמדובר בשירות SMS שלא השתמשתי בו אף פעם. אני מעריך שהחברה גובה כסף כזה ממאות אלפי לקוחות כבר שנים, מה שמדבר על רמאות בהיקף של מיליוני שקלים. רוב הלקוחות לא יודעים על החיוב או לא מבינים עליו. איך מתחילים תביעה ייצוגית נגד חברת סלולר? מה הסיכויים להצלחה במקרה של חיובים נסתרים?

שלום רב,
לכאורה יש עילה לתביעה, אך צריך לבדוק את החומר. מוזמן לפנות לייעוץ פרטני.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ראשית, הגשת תביעה ייצוגית אינה כרוכה בתשלום שכר טרחה, אלא בתשלום אגרה בלבד. שכר הטרחה משולם ע"י הנתבעת. במקרה של מכונה להחזר פיקדון על בקבוקים - יש להוכיח קיומה של שיטה ולא תקלה נקודתית. ...
המשך תשובה