בהוט מבטיחים לא פעם התקנות בחינם. רק שנציגי השרות לא מדברים על כך שההתקנה היא לא בחינם, היא בהחזר כנגד הישארות בחברה במהלך כחודש ימים. ז״א לקוח המתנתק במהלך החודש הראשון ישלם מחיר מלא להתקנה. האם יש אפשרות לתביעה ייצוגית בנדון?
לא הייתי נחפז במסקנה זו.
יש לבדוק את הוראות חוק הגנת הצרכן
לרבות הסכם ההתקשרות מול חברת הוט
ורק לאחר מכן לבדוק את המצב המשפטי.
בהצלחה
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לפי פסיקת בית המשפט העליון (פס"ד איגרא) דוחות אינן בגדר "תשלום חובה" ולפיכך אין התביעה נכנסת לתוך פרט 11 - שהוא הפרט היחידי שלפיו ניתן, ככלל, לתבוע רשות ציבורית. לכן, לצערי אין עילת תביעה...
המשך תשובה