שלום, דורשים כ-5000 ש"ח דמי הצטרפות לעמותה רשומה מסויימת. בחינה מדוקדקת של מסמכי העמותה מגלה שאין כל התייחסות להחזר. דהיינו אם תיאורטית החלטתי לפרוש יום אחרי שהצטרפתי - מה קורה לדמי ההצטרפות? הלך הכסף? האם זה הגיוני שמסמכי העמותה לא ייתיחסו במילה אחת אפילו לנושא ההחזר? (גם לא כתוב מפורשות שאין החזר בשום מקרה, פשוט אין התיחסות). תודה!
ארנון שלום רב
חשוב שאבדוק את מסמכי העמותה, בטרם אשיב על שאלתך.
אתה מוזמן לצור קשר עם משרדי להמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ככלל בתביעה נגד עוסק מורשה מציינים את פרטיו של בעל העסק ולא העסק עצמו שכן העסק אינו תאגיד ואין לו ח.פ מוצע לבחון באמצעות עו"ד את התביעה לפני הגשה. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים ו...
המשך תשובה